Alira.ro | Datini de vinBorsec-Romaqua Group BorsecIubesc Vinul Romanesc
Crama Liliac, care este condusa de firma amb Wine Company, integrata in consorțiul austriac amb Holding, a avut nu numai in anii trecuti, dar si in 2017 rezultate foarte bune și prezice un avans de 10% al afacerilor în 2018, până la 7,4 milioane de lei. „După un 2017 în ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
Vinalcool Argeș, producătorul de oțet, vinuri și alcool sanitar care apartine antreprenorului roman Marian Drăgușin, a anuntat ca a incheiat perioada de 7 ani, in care fusese in insolventa si ca-si va relua activitatea, in mod normal, se arata intr-un comunicat publicat pe site-ul Bursei de Valori București. Conform acestui ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
AVINCIS
Turismul viticol in Romania creste din ce in ce mai mult, prinde vlaga, iar asta se poate observa cel mai bine in numarul cramelor careu au fost construite, special pentru turisti ca sa vina si sa incerce noi vinuri, noi experiente si de a lua la pas podogriile acestora. Avem cu ...
Read More
MALTA TRAVEL
Am fost la un eveniment frumos de degustare de vinuri din Craiova. Am sa va povestesc pe scurt ce am degustat si mi-a atras mai mult atentia. In special, acestea au fost vinurile Pogany. Combinatia a fost, de altfel, superba alaturi de niste branzeturi de la Delaco, de toate felurile ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Campania IUBESC VINUL ROMÂNESC

fasdas

VINTEST București, Salonul Național de Vinuri al României

Campania IUBESC VINUL ROMÂNESC

 Sala Palatului în perioada 24-26 octombrie 2014.

Având convingerea că afirmația IUBESC VINUL ROMÂNESC reprezintă un adevăr valabil atât pentru producătorii de vin cât și pentru promotori, ediția a 4*a este dedicată cu prioritate vinului românesc, liant între România și alte popoare, sursă puternică de captare și orientare a atenției turiștilor din țară și din străinătate către zonele viticole ale țării. Organizatorii si-au propus să reunească sub același acoperiș brand-urile de mare popularitate din lumea vinului, precum și pe cele proaspăt create, cu deschidere către reprezentanții lumii, special invitați pentru a asigura succesul acestui demers.  Ambiția  și determinarea cu care propulsăm către dumneavoastră această invitație, se bazează pe încrederea reciprocă în ceea ce privește calitatea produselor și a serviciilor, precum și pe afilierea noastră, a tuturor, în slujba produsului românesc numit VIN.

Primul tur al Campaniei IUBESC VINUL ROMÂNESC, o inițiativă Lucia Pirvu, VINVEST & Asociația de Cultură și Promovare a Vinului VINVEST, susținută de Domeniile Anastasia, s-a desfășurat pe parcursul a peste 2000 de km în 22 de crame, muzee și instituții din următoarele zone viticole: Buziaș, Miniș, Mehedinți, Drăgășani, Dealu Mare și Vrancea. Scopul  campaniei constă în stimularea interesului consumatorului față de vinul românesc, cunoașterea procesului de producție, înțelegerea  importanței pe care o are interacțiunea personală cu oenologii și oamenii locului, recunoașterea și valorificarea calității acestui produs. Mulțumiri tuturor celor care au raspuns până în prezent mesajului nostru de solidaritate: Crama Dealul Dorului, Wine Princess, Avincis, Casa de Vinuri Iordache, Prince Stirbey, Viile Metamorfosis, Licorna Winehouse, SERVE, Davino, LacertA Winery, Domeniile Blaga, Aurelia Vișinescu Wines, Domeniile Dealu Mare Urlați, Domeniile Anastasia, Muzeul Crama 1777, Primăria Valea Călugărească, Rovit Valea Călugărească, Vincon Vrancea, Crama Gârboiu, Stațiunea de Cercetare Pietroasele,  Laboratorul Central pentru Controlul Calității și Igienei Vinului, Valea Călugărească, Vinarte.

Punctul de vârf al campaniei va fi salonul VINTEST, eveniment dedicat industriei de vin din România, cu invitați internaționali, locul de testare a vinurilor românești, de cunoaștere a societăților producătoare de utilaje, a metodelor de vinificare și întreținere a viei și, nu în ultimul rând, locul de întâlnire al profesioniștilor și iubitorilor de vin, al investitorilor și oenologilor, creatorii licorii bahice. Evenimentul se va desfășura pe parcursul a trei zile și se va adresa atât consumatorului final, cât și delegațiilor de la ambasadele din București care au fost alături de VINTEST în număr mare (41) încă din 2011.

Campania IUBESC VINUL ROMÂNESC va continua și în luna noiembrie.

Partenerii principali ai Salonului Național de Vinuri al României sunt: Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Autoritatea Națională pentru Turism, Agenția Națională de Presă Agerpres, Radio România, Radio România Actualități, Radio România Antena Satelor, Radio București FM, Casa Lux, Secretele bucătăriei, Esquire, Auto Motor și Sport, Mens Health, Ferma, APAR și Travel Mix TV.

www.vintest.ro

www.facebook.com/vintest

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Vinuri Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.