Alira.ro | Datini de vinBorsec-Romaqua Group BorsecIubesc Vinul Romanesc
Pentru ca branzeturile frantuzesti merg mana in mana cu vinul, ne-am gandit sa va oferim cateva sfaturi in privinta acestora. Da, stim ca unii dintre voi, poate, nu le suportati mirosul, dar sunt, credeti-ma, super delicioase. Si pe mine ma dezgusta la inceput crusta aia de la suprafata de culoarea ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
ALEXANDRION CENTENAR SEAMĂNĂ CU SKENDERBEU?   Seamănă noul produs al grupului ALEXANDRION, dedicat CENTENARULUI ROMÂNIEI, cu – de altfel - celebra etichetă NEAGRĂ  a produsului SKENDERBEU, care făcea furori, în EPOCA DE AUR, pe la noi? Știut este, sub comunism, au existat câteva băuturi care au făcut vogă în lumea ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
AVINCIS
Turismul viticol in Romania creste din ce in ce mai mult, prinde vlaga, iar asta se poate observa cel mai bine in numarul cramelor careu au fost construite, special pentru turisti ca sa vina si sa incerce noi vinuri, noi experiente si de a lua la pas podogriile acestora. Avem cu ...
Read More
MALTA TRAVEL
Dupa ce RO-Wine / The International Wine Festival of Romania, alaturi de Laboratoarele Giotto Consulting, anuntasera ca urmeaza sa organizeze un concurs, prin care castigatorul va avea o bursa de studiu de 10 mii de euro. In sfarsit, castigatorul a fost anuntat, iar acesta este arădeanul Alexandru Szikler, inginer viticol ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Ce se mai întâmplă în TURISMUL VITICOL?

In primul rand, ar trebui sa spunem despre turismul viticol ca este inca in dezvoltare la noi in tara si parca abia acuma incepe sa prinda radacini puternice. De la an la an, turismul viticol incepe din ce in ce mai mult sa fie o parte esentiala a turismul gastronomic si o baza pentru strategiile de marketing (de a atrage clientii) de catre cei care ofera cazare – ne atrage atentie Organizația Mondială a Turismului. De asemenea, aceasta a realizat în perioada 7-9 septembrie, în Georgia, cea dintai conferință internațională adresata exclusiv turismului viticol.

Noul eveniment a strans sub acelasi acoperis mai mult de 200 de participanți, dar si pe cei din domeniul politic, profesionisti în turism – toti venind din 50 de țări. Evenimentul este foarte important pentru turismul viticol, asta pentru ca le ofera vizitatorilor/participantilor o sansa de a interactiona unii cu altii si de a gasi metode pentru promovarea sus-mentionatei ramure din turism, de fapt, crearea unei legaturi mai stranse intre locurile cu experienta in turism viticol si locurile care au sansa de a se dezvolta spre acest tip de turism.

Turism viticol Sursa foto: wikipedia.org

Turism viticol                                                   Sursa foto: wikipedia.org

Turismul viticol este strâns legat de identitatea destinațiilor și cuprinde valori culturale, economice și istorice. Mai mult decât atât, constituie un motor major în diversificarea strategiilor, ajutând destinațiile să-și îmbogățească oferta turistică și să atragă publicuri diverse. Această conferință încearcă nu doar să sublinieze aceste lucruri, ci și să promoveze schimburile și să consolideze cooperarea între destinațiile cu potențial în acest domeniu”, a spus Secretarul General al UNWTO, Taleb Rifai. 

Wine Tourism Prototype” este o noutate in turismul viticol, el este un instrument proiectat de UNWTO care are rolul de cauta noi metode pentru recunoasterea relatiilor dintre crame si mediul din jurul lor, precum ne-a si aratat Yolanda Perdomo de la UNWTO,acest instrument metodologic, care poate fi adaptat și replicat în diferite regiuni, va ajuta destinațiile să fie promovate prin intermediul cadrului oenologic, lucru care va ajuta de asemenea la evidențierea altor aspecte precum cultura, istoria și tradiția unei destinații”.

Ramaneti aproape pentru si mai multe articole despre TURISM VITICOL, dar si din alte subdomenii ale TURISMULUI.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://turismhoreca.ro/horeca-ce-presupune-aprovizionarea-unui-restaurant/

http://turismhoreca.ro/intalniri-cu-touroperatorii-straini/

http://turismhoreca.ro/mai-multi-pasageri-din-romania-conexiunea-catre-scandinavia-este-foarte-populara/

http://turismhoreca.ro/berlin-istoria-unica-intalneste-modul-de-viata-modern/

http://turismhoreca.ro/pentru-nova-travel-tui-travel-center-este-un-frate-mai-mare/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Turism Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.