Alira.ro | Datini de vinBorsec-Romaqua Group BorsecIubesc Vinul Romanesc
Peste doar câțiva ani ‚inteligenţa artificială’ va fi un subiect lipsit de senzațional, căci binomul om-mașină va fi cea mai lucrativă formă de colaborare, întâlnită la tot pasul. Astăzi, un exemplu de succes pe piața românească este compania UiPath care a dezvoltat alături de Google o soluție bazată pe inteligență ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
Grupul britanic Diageo, numarul unu pe fabricarea bauturilor alcoolice distilate, a incheiat un contract de preluare a companiei Mey Icki din Turcia, cel mai important producător de Raki, fiind băutura tradiţională a tarii din Asia Mica, pentru 3,3 miliarde de lire turceşti (2,1 miliarde dolari). E cea mai importanta tranzactie ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
berea, apa minerală. mare preț
ALBACHER, dar și BORSEC. Și AQUATIQUE! Am vrut să spun că BEREA și APA MINERALĂ sunt la mare preț, mai cu seamă acum, în luna august, când toată lumea tânjește după o gură de răcoare/ și o gură de prospețime ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
Peste doar câțiva ani ‚inteligenţa artificială’ va fi un subiect lipsit de senzațional, căci binomul om-mașină va fi cea mai lucrativă formă de colaborare, întâlnită la tot pasul. Astăzi, un exemplu de succes pe piața românească este compania UiPath care a dezvoltat alături de Google o soluție bazată pe inteligență ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucurestiexpodrink.ro

Crama Murfatlar oferă posibilitatea unui parteneriat cu alte magazine din țară

Crama Murfatlar, brandul foarte cunoscut care impartaseste acelasi nume cu rețeaua de magazin, ce functioneaza sub forma de franciză, va avea alte inca 100 de locații, până în  anul 2020.

La acest punct, franciza Crama Murfatlar este in 50 de unități situate in mai multe parti din Romania. In planul de extindere, in afara de construirea unor noi locații, se doreste și rebranduirea magazinelor.

„Scopul acestei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză Crama Murfatlar permite oricărui partener să investeasca timp și pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă”, au spus reprezentanții francizei.

Asta inseamna ca, cei care doresc sa intre in aceasta franciza vor avea parte de ajutor in cazul alegerii și validarii locației.

Totodata, vor avea la dispozitie si consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări pentru francizat și angajați, planul de afacere.

In cazul sortimentației de care acestia au nevoie in noul magazin francizat, patronii lui trebuie să puna la dispozitie clientilor o gamă de vinuri, care sa aiba cel putin 75% vinuri românești, vinuri în sistemul Bib, vinuri la sticlă și produse spirtoase pe bază de vinuri. Tot proprietarul magazinului trebuie sa aprovizioneze la ușa magazinului, sa faca campanii de marketing și promovare a cramelor și a produselor pe termenul stabilit cu cocontractantul. 

In total, sumele de bani pompate intr-o astfel de afacere porneste de la 10 mii de euro, fiind negociabil si dupa suprafața terenului. Suma are in vedere și taxa de franciză, care este de 3.500 de Euro+ TVA. Exista conditia ca magazinele francizate sa fie in orase cu  mai mult de 30 de locuitori pe putin, cu un teren in proprietate de cam 20 mp și 50 mp.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Vinuri Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.