Cata importanta dati etichetei vinului? Foarte mult, putin sau chiar deloc? Tindem sa credem ca totusi (daca am ghicit, speri ca da 🙂 dvs. aruncati macar un ochi asupra etichetei, cel putin asa ne arata cei mai multi dintre observatorii pietei internationale a vinului. Cum reusesc sa-si vanda produsul? Pai…lumea noastra foarta moderna se pare ca le sar in ochi etichetele indraznete, nonconformiste. Lucru care a dus la o regandire din partea producatorilor din Europa (indiferent de nivelul lor, mici sau mari) in privinta designului sticlei de vin. De pilda, foarte cunoscutul producator francez Mouton Cadet, care inca din 1945 concepea o eticheta diferite, pentru fiecare noua recolta! (CLICK AICI PT A AFLA CE SPUEN ETICHETA VINULUI DESPRE VIN)
In tarile ca Romania, Spania si Portugalia, vinurile au o calitate, indiferent daca producatorii doresc sa fie categorisiti astfel sau nu si au o holograma (sigiliu) pe eticheta sau pe capison, care face dovada ei. O alta posibilitatea de categorisire este si dupa regiunile vitivinicole in care au fost produse, de pilda Franta. Cele din Germania, fiind un alt exemplu in acest sens, au stabilit chiar si niste criterii dupa care se categoriste vinul, mai exact dupa calitatea recoltei si modul ei de productie.
INTREBAREA ZILEI, pentru voi: – Dar tu, cat de des dai atentie etichetei vinului? Lasati-va parerile in sectiunea de comenturi de mai jos, vrem sa aflam parerea ta! Vom publica un articol in urmatoarele zile cu parerile voastre. Le asteptam cu drag, pana atunci, ne vedem in articolul de maine! 🙂