Alira.ro | Datini de vinSalonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
Proiectului de cercetare HNV Link – Agricultură cu Înaltă Valoare Naturală: Învățare, Inovare și Cunoaștere a terminat raportul de cercetare "Agricultura cu Înaltă Valoare Naturală (HNV) sub presiunea pieței comune în Dealurile Clujului Est. Viitorul său încotro?". Acest lucru ne ajuta sa intelegem mai multe despre Dealurile Clujului Est si posibilitatea ...
Citește mai mult
Prolectus
Brandy ARARAT - istoria la picioarele tale In timpul Conferinței de la Yalta , Winston Churchill a fost atât de impresionat de brandy -ul armean OFERIT de Iosif Stalin , incat a cerut in  mai multe randuri, ca acesta să fie trimis la el în fiecare an. 400 de sticle de ARARAT au fost expediate către Churchill anual. În cursul unei întâlniri din 2013 ,la vila sa ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
AVINCIS
travel story, malta
Când cunoști Malta, iubești Malta :) MALTA, CETATEA OSPITALIERĂ Malta nu este o insulă, ci o dragoste Când ajungi să cunoști Malta, asta înseamnă că ajungi să iubești Malta. Malta nu e o insulă, nu e o țară, ci o dragoste. Malta se cere nu vizitată, ci iubită. Am ajuns ...
Read More
MALTA TRAVEL
E inca frumos afara si vara pare sa se prelungeasca si in luna septembrie! Asa ca, de ce sa nu profitam de vremea frumoasa si sa vizitam o crama! O crama foarte frumoasa pe nume AVINCIS, Bauer si Stirbey! REVINO va organiza in ziua de sâmbătă, 7 octombrie, o excursie ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

TOP BERE

CELE MAI VÂNDUTE MĂRCI DE BERE, ÎN ULTIMII ANI

Câteva considerații pe marginea PIEȚEI DE BERE

Berea se dilată și ca și cifră de afaceri.

În ultimul deceniu, s-a produs, de mai mult ori, şi o schimbare a liderului de piață în bere. Dar şi modificări în clasamentul celor mai vândute branduri, ca și între primele trei competitoare/marile concerne producătoare de bere. Berea a urcat, ca și percepție publică, stârnind zâzanie și gelozie în piața-soră, de vin. Imediat după 2005, liderul pieţei era Heineken. Ea şi-a consolidat poziţia după ce a cumpărat Bere Mureş, pentru ca, de-a lungul ultimilor ani, să intre într-un joc  subtil al concurențelor, la cotele de piaţă, cu un alt mare jucător, Ursus. Unele estimările arată că, acum, Ursus s-ar afla pe primul loc. Oricum ar fi, trei dintre marile companii (coloșii internaționali din bere), se bat/concurează pentru prima poziție:BERGENBIER, HEINEKEN și URSUS.

CINE E, CINE E… PE PRIMUL LOC? 🙂
Întrebat, recent, pe ce loc se află compania pe care o reprezintă, Onno Rombouts, managing director al Heineken România, a spus numai că depinde de sursa datelor fără să ofere şi alte detalii. Heineken este printre cele mai civilizate mărci, dar are o cultură civilizațională îndoielnică.

Pe de altă parte, potrivit informaţiilor de pe site-ul SABMiller, Ursus are 30% din piaţă de bere, cu volume vândute de 5,72 milioane de hectolitri în anul financiar care s-a încheiat în martie 2014. O cotă care pare cam mare, incredibil de mare.

TIMIȘOREANA
Nu surprinde prezența TIMIȘOREANA pe primul loc, dacă ne gândim la reala popularitate de vare se bucură și la prețul relativ acceptabil de care se bucură. Tocmai pentru că e bere fără niciun fel de pretenții, mai aproape de low-cost decât de berea high-quality, aceasta face să-și câștige cota de piață mai mare.

BUCEGI
BUCEGI e o bere dedicată categoriilor celor mai de jos ale target-ului. Este clar o bere mai degrabă low-cost (concept importat, cumva, din vin – spre a descriera categorii de target cărora li se adresează). Dar, dacă ne gândim că titlul reînvie o bere din comunism, nu ne miră. Este destinată nostalgicilor, tradiționaliștilor, post-comuniștilor. Deși încearcă, din greu, să scape de această imagine.

CIUCAȘ
Nici CIUCAȘ nu face gaură-n cer cu preocuparea pentru calitate. Însă acreditează ideea că este o bere care vine de la munte, are numele chiar al unui masiv muntos, ceea cea ar însemna că are o apă mai curată, chipurile importantă pentru facerea berii, În plus, în siajul acestei aprecieri, vine ideea că ar fi un alt fel de bere mai eco, mai curată, din sânul (sau sâniiJ) naturii, merge pe verdele emancipat, cu conotații ecologiste.

GOLDEN BRAU
De la GOLDEN BRAU în sus încep mărcile cu mai mare greutate, cel puțin în privința calității. Este o vorba de o bere (ceva) mai elaborată, aflată în competiție cu BERGENBIER (care pedalează și ea pe apă venită din susurul muntelui!). Varianta de pasteurizare înseamnă încă o operație în plus aplicată berii. Dar GOLDEN BRAU se găsește în îndeajuns de multe variante încât să mulțumească diferitele gusturi ale bărbaților.

NEUMARKT
NEUMARKT și-a făcut/construit (mai degrabă) o faimă de bere cu gust amărui. De aceea, ar fi – mai cuând – o bere apreciată/și dedicată bărbaților. Femeile, ca target, ar prefera mai puțin berea puternică și amăruie, nefiind învățate prea mult cu gustul amar(nic) al hameiului celui ghiduș.

 ECHIPA RABBIT MEDIA

Filed in: Producatori Tags: , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2017 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.