Alira.ro | Datini de vinBorsec-Romaqua Group BorsecIubesc Vinul Romanesc
Pentru ca branzeturile frantuzesti merg mana in mana cu vinul, ne-am gandit sa va oferim cateva sfaturi in privinta acestora. Da, stim ca unii dintre voi, poate, nu le suportati mirosul, dar sunt, credeti-ma, super delicioase. Si pe mine ma dezgusta la inceput crusta aia de la suprafata de culoarea ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
ALEXANDRION CENTENAR SEAMĂNĂ CU SKENDERBEU?   Seamănă noul produs al grupului ALEXANDRION, dedicat CENTENARULUI ROMÂNIEI, cu – de altfel - celebra etichetă NEAGRĂ  a produsului SKENDERBEU, care făcea furori, în EPOCA DE AUR, pe la noi? Știut este, sub comunism, au existat câteva băuturi care au făcut vogă în lumea ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
AVINCIS
Turismul viticol in Romania creste din ce in ce mai mult, prinde vlaga, iar asta se poate observa cel mai bine in numarul cramelor careu au fost construite, special pentru turisti ca sa vina si sa incerce noi vinuri, noi experiente si de a lua la pas podogriile acestora. Avem cu ...
Read More
MALTA TRAVEL
Dupa ce RO-Wine / The International Wine Festival of Romania, alaturi de Laboratoarele Giotto Consulting, anuntasera ca urmeaza sa organizeze un concurs, prin care castigatorul va avea o bursa de studiu de 10 mii de euro. In sfarsit, castigatorul a fost anuntat, iar acesta este arădeanul Alexandru Szikler, inginer viticol ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucurestiexpodrink.ro

TOP BERE

CELE MAI VÂNDUTE MĂRCI DE BERE, ÎN ULTIMII ANI

Câteva considerații pe marginea PIEȚEI DE BERE

Berea se dilată și ca și cifră de afaceri.

În ultimul deceniu, s-a produs, de mai mult ori, şi o schimbare a liderului de piață în bere. Dar şi modificări în clasamentul celor mai vândute branduri, ca și între primele trei competitoare/marile concerne producătoare de bere. Berea a urcat, ca și percepție publică, stârnind zâzanie și gelozie în piața-soră, de vin. Imediat după 2005, liderul pieţei era Heineken. Ea şi-a consolidat poziţia după ce a cumpărat Bere Mureş, pentru ca, de-a lungul ultimilor ani, să intre într-un joc  subtil al concurențelor, la cotele de piaţă, cu un alt mare jucător, Ursus. Unele estimările arată că, acum, Ursus s-ar afla pe primul loc. Oricum ar fi, trei dintre marile companii (coloșii internaționali din bere), se bat/concurează pentru prima poziție:BERGENBIER, HEINEKEN și URSUS.

CINE E, CINE E… PE PRIMUL LOC? 🙂
Întrebat, recent, pe ce loc se află compania pe care o reprezintă, Onno Rombouts, managing director al Heineken România, a spus numai că depinde de sursa datelor fără să ofere şi alte detalii. Heineken este printre cele mai civilizate mărci, dar are o cultură civilizațională îndoielnică.

Pe de altă parte, potrivit informaţiilor de pe site-ul SABMiller, Ursus are 30% din piaţă de bere, cu volume vândute de 5,72 milioane de hectolitri în anul financiar care s-a încheiat în martie 2014. O cotă care pare cam mare, incredibil de mare.

TIMIȘOREANA
Nu surprinde prezența TIMIȘOREANA pe primul loc, dacă ne gândim la reala popularitate de vare se bucură și la prețul relativ acceptabil de care se bucură. Tocmai pentru că e bere fără niciun fel de pretenții, mai aproape de low-cost decât de berea high-quality, aceasta face să-și câștige cota de piață mai mare.

BUCEGI
BUCEGI e o bere dedicată categoriilor celor mai de jos ale target-ului. Este clar o bere mai degrabă low-cost (concept importat, cumva, din vin – spre a descriera categorii de target cărora li se adresează). Dar, dacă ne gândim că titlul reînvie o bere din comunism, nu ne miră. Este destinată nostalgicilor, tradiționaliștilor, post-comuniștilor. Deși încearcă, din greu, să scape de această imagine.

CIUCAȘ
Nici CIUCAȘ nu face gaură-n cer cu preocuparea pentru calitate. Însă acreditează ideea că este o bere care vine de la munte, are numele chiar al unui masiv muntos, ceea cea ar însemna că are o apă mai curată, chipurile importantă pentru facerea berii, În plus, în siajul acestei aprecieri, vine ideea că ar fi un alt fel de bere mai eco, mai curată, din sânul (sau sâniiJ) naturii, merge pe verdele emancipat, cu conotații ecologiste.

GOLDEN BRAU
De la GOLDEN BRAU în sus încep mărcile cu mai mare greutate, cel puțin în privința calității. Este o vorba de o bere (ceva) mai elaborată, aflată în competiție cu BERGENBIER (care pedalează și ea pe apă venită din susurul muntelui!). Varianta de pasteurizare înseamnă încă o operație în plus aplicată berii. Dar GOLDEN BRAU se găsește în îndeajuns de multe variante încât să mulțumească diferitele gusturi ale bărbaților.

NEUMARKT
NEUMARKT și-a făcut/construit (mai degrabă) o faimă de bere cu gust amărui. De aceea, ar fi – mai cuând – o bere apreciată/și dedicată bărbaților. Femeile, ca target, ar prefera mai puțin berea puternică și amăruie, nefiind învățate prea mult cu gustul amar(nic) al hameiului celui ghiduș.

 ECHIPA RABBIT MEDIA

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Producatori Tags: , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.