Alira.ro | Datini de vinBorsec-Romaqua Group BorsecIubesc Vinul Romanesc
Pentru ca branzeturile frantuzesti merg mana in mana cu vinul, ne-am gandit sa va oferim cateva sfaturi in privinta acestora. Da, stim ca unii dintre voi, poate, nu le suportati mirosul, dar sunt, credeti-ma, super delicioase. Si pe mine ma dezgusta la inceput crusta aia de la suprafata de culoarea ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
ALEXANDRION CENTENAR SEAMĂNĂ CU SKENDERBEU?   Seamănă noul produs al grupului ALEXANDRION, dedicat CENTENARULUI ROMÂNIEI, cu – de altfel - celebra etichetă NEAGRĂ  a produsului SKENDERBEU, care făcea furori, în EPOCA DE AUR, pe la noi? Știut este, sub comunism, au existat câteva băuturi care au făcut vogă în lumea ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
AVINCIS
Turismul viticol in Romania creste din ce in ce mai mult, prinde vlaga, iar asta se poate observa cel mai bine in numarul cramelor careu au fost construite, special pentru turisti ca sa vina si sa incerce noi vinuri, noi experiente si de a lua la pas podogriile acestora. Avem cu ...
Read More
MALTA TRAVEL
Dupa ce RO-Wine / The International Wine Festival of Romania, alaturi de Laboratoarele Giotto Consulting, anuntasera ca urmeaza sa organizeze un concurs, prin care castigatorul va avea o bursa de studiu de 10 mii de euro. In sfarsit, castigatorul a fost anuntat, iar acesta este arădeanul Alexandru Szikler, inginer viticol ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Ultima invenție din industria vinului: etichete digitale

Tipografia Sunimprof Rottaprint a facut o declaratie incredibila pentru industria vinului din Romania: va incepe productia, pentru prima data la noi in tara, de etichete inteligente cu interacțiune digitală. Acesta este un parteneriat realizat alaturi de crama Jelna din regiunea Transilvaniei, editie limitata, adica vor fi produse numai pentru cateva sticle de vin dintr-un tip de vin introdus in urma cu putin timp. Acesta este un proiect pilot.

Pe etichete inteligente este scris un tag NFC (Near Field Communication) si reprezinta, de fapt, un mesaj al producatorului catre consumator. Mai mult, autorul ei poate schimba mesajul respectiv oricand. Ele vor putea fi vazute cu ajutorul unui smartphone, care are implementat tehnologia NFC si care va analiza de la 2 cm distanță eticheta.

“Așa cum putem controla funcționarea centralei sau a sistemului de monitorizare de acasă direct de pe telefonul mobil, de acum ne vom putea conecta la fiecare produs. Să ne imaginăm că doar cu o simplă scanare a etichetei zaharului, de exemplu, putem avea o rețetă anume pe telefonul mobil, putem afla povestea produsului sau de unde provin ingredientele.

Ne așteptăm ca brandurile care doresc să adauge ceva nou și inovator în campaniile lor de promovare și care își doresc să țină o legătură strânsă cu clienții lor să apeleze în scurt timp la etichetele inteligente”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint (Foto).

Etichetele cu interacțiune digitală pot fi folosite de catre clienti ca o modalitate rapida de a afla mai multe despre produsul cumparat ori despre brand, să intre in concursuri sau să asigure de originalitatea produsului. In acelasi timp, sistemul și platforma software construita special pentru aceste etichete au functia de a transmite mai departe producatorului parerea consumatorului. Ba chiar, cel dintai ii va putea si raspunde.

Sunimprof Rottaprint este autorul inventiei, alaturi de compania de software clujeană Intuitivia Technologies care, inspirandu-se de la tehnologia Internet of Things, a construit o noua platforma online, prin care brandurile pot sa creeze o interacțiune bidirecțională cu utilizatorii sau consumatorii.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Vinuri Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.