Alira.ro | Datini de vinBorsec-Romaqua Group BorsecIubesc Vinul Romanesc
Pentru ca branzeturile frantuzesti merg mana in mana cu vinul, ne-am gandit sa va oferim cateva sfaturi in privinta acestora. Da, stim ca unii dintre voi, poate, nu le suportati mirosul, dar sunt, credeti-ma, super delicioase. Si pe mine ma dezgusta la inceput crusta aia de la suprafata de culoarea ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
ALEXANDRION CENTENAR SEAMĂNĂ CU SKENDERBEU?   Seamănă noul produs al grupului ALEXANDRION, dedicat CENTENARULUI ROMÂNIEI, cu – de altfel - celebra etichetă NEAGRĂ  a produsului SKENDERBEU, care făcea furori, în EPOCA DE AUR, pe la noi? Știut este, sub comunism, au existat câteva băuturi care au făcut vogă în lumea ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
AVINCIS
Turismul viticol in Romania creste din ce in ce mai mult, prinde vlaga, iar asta se poate observa cel mai bine in numarul cramelor careu au fost construite, special pentru turisti ca sa vina si sa incerce noi vinuri, noi experiente si de a lua la pas podogriile acestora. Avem cu ...
Read More
MALTA TRAVEL
Dupa ce RO-Wine / The International Wine Festival of Romania, alaturi de Laboratoarele Giotto Consulting, anuntasera ca urmeaza sa organizeze un concurs, prin care castigatorul va avea o bursa de studiu de 10 mii de euro. In sfarsit, castigatorul a fost anuntat, iar acesta este arădeanul Alexandru Szikler, inginer viticol ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucurestiexpodrink.ro

UN STAND-SURPRIZĂ!

Agricultura iese la drumul mare 🙂

USAMV BUCUREȘTI are întotodeauna individualitate și stil la ieșirile în public
De data asta, USAMV București m-a invitat la târg. La primul târg al anului, cel de turism, unde USAMV București este prezentă cu o ofertă pe AGROTURISM. Dar și cu cea EDUCAȚIONALĂ. La care trebuie să adăugăm, ca un corolar, MOARA DOMNEASCĂ, stațiunile de la PIETROASA și ISTRIȚA.

Standul lor a fost unul dintre cele mai încăpătoare (și ca spațiu, dar mai ales ca densitate de informație pe unitate de suprafață). Fiecare metru pătrat era impregnat cu personalitatea lăcașului de învățământ, dar mai cu seamă cu oferte. Semăna cu o invitație la a fi student 🙂 .

Toate aveau rolul de a simula, convingător, o zi de studenție în care beneficiezi de bunăstarea/calitatea de a fi deja înrolat în formula miraculoasă a universității.

Dovedindu-se creativă nu numai în agricultură, ci și în orice alt domeniu de activitate, USAMV București a participat, cu un profil interesant, în perioada 22-25 februarie la Târgul de turism al României, organizat în cadrul/și de către Romexpo. Cu ocazia acestui eveniment, Universitatea a prezentat principalele evenimente care se vor organiza pe parcursul anului 2018 în cadrul USAMV, oferta educațională și proiectele studenților realizate la diverse discipline din cadrul Facultății de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală.

O AVANTPREMIERĂ LA EVENIMENTELE ORGANIZATE
Altfel spus, standul a fost o AVANTPREMIERĂ la evenimentele pe care Agronomia (cum este numită ea generic!) le va organiza.

În același timp, un CALENDAR pe viu, explicit, al acestor evenimente, plin de informații despre TIMING-ul lor.

Un ORAR ilustrat – și pus în operă cu ajutorul celor de la stand, care sunt/au fost – în mare majoritate – tot studenți.

Este adevărat că a fost locul cel mai plin de forfotă din tot târgul, mai ales din pavilionul B1 (cel din stânga, cum intri), cel nou construit și dat în folosință, de curând, la Romexpo.

În orele de vârf, la stand au fost, uneori – și câte zece-douăzeci de studenți. Și destui vizitatori, curioși și interesați să afle cât mai multe.

O INFLUORESCENȚĂ DEBORDANTĂ CARE ÎȚI IA OCHII
Au putut vizita atât pavilionul cât și standul elevii, cadrele didactice – și alte persoane interesate de activitatea USAMV. De altfel, ele pot vizita și Universitatea, înscriindu-se, în prealabil, la adresa de email: cabinet.prorectorat@usamv.ro . Ceea ce este o publicitate în plus, contribuind – în acest fel – la cunoașterea în teren a realităților instituției de învățământ.

Primul lucru care te izbește plăcut este varietatea și bogăția de flori de la stand. Sunt flori exotice, care nu par ușor de obținut și nici de îngrijit.

Vezi imediat și constați că ești lângă o facultate care se îngrijește de flori și, mai ales, are și știința cultivării lor.

MACHETE ȘI CONSTRUCȚII, TELEVIZOARE, PROIECȚII 🙂
Altă supriză este prezența mai multor machete (există o specializare și pe Construcții și Îmbunătățiri funciare), printre care se remarcă macheta sediului Facultății de Management, pe care am recunoscut-o imediat, datorită profilului deosebit de particular pe care îl are (și mai cu seamă datorită aspectului exterior).

Pe televizorul cu ecran mare rulau, lăfăindu-se, săli mari și luminoase de amfiteatru – și, îndeosebi, chipuri și siluete de studente atrăgătoare. De-ți venea pe loc, să dai admitereJ.

De altfel, Agronomia este un loc cât se poate de îmbietor, chiar și cum arată, fizic – vorbim cât se poate de serios – este un loc, pe lume, care știe a se face plăcut.

UN FEL DE GOOD LOOKING CU AMPRENTĂ PERSONALIZATĂ
Chiar și campusul are un good looking, e foarte primitor – iar partea de școală, la fel, are farmecul ei, fie că este în partea veche (vezi pitoreasca Catedră de Viticultură!) sau HORTINVEST, partea construită de curând, parcă nou-nouță și scoasă din cutie (din jobenul iepurașului).

Iar la stand nu pierdeai timpul: casete video, cărți și chiar studenți se arătau gata să te informeze, oricând, asupra paletei largi, cu cele șapte instituții distincte de învățământ.

Toate acestea au fos de natură că completeze, convingător, calitatea ofertelor primordiale: cele educaționale.

 

Echipa RABBIT MEDIA

Filed in: Producatori, Vinuri Tags: ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.