Alira.ro | Datini de vinBorsec-Romaqua Group BorsecIubesc Vinul Romanesc
Este clar deja că inteligența artificială va conduce industria marketingului în direcții considerate Science Fiction acum câțiva ani. Deși guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atenționat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masivă a tehnologiei în viața noastră, omenirea a decis, practic, că e ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
Grupul britanic Diageo, numarul unu pe fabricarea bauturilor alcoolice distilate, a incheiat un contract de preluare a companiei Mey Icki din Turcia, cel mai important producător de Raki, fiind băutura tradiţională a tarii din Asia Mica, pentru 3,3 miliarde de lire turceşti (2,1 miliarde dolari). E cea mai importanta tranzactie ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
berea, apa minerală. mare preț
ALBACHER, dar și BORSEC. Și AQUATIQUE! Am vrut să spun că BEREA și APA MINERALĂ sunt la mare preț, mai cu seamă acum, în luna august, când toată lumea tânjește după o gură de răcoare/ și o gură de prospețime ...
Read More
AVINCIS
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
MALTA TRAVEL
Este clar deja că inteligența artificială va conduce industria marketingului în direcții considerate Science Fiction acum câțiva ani. Deși guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atenționat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masivă a tehnologiei în viața noastră, omenirea a decis, practic, că e ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucurestiexpodrink.ro

UN STAND-SURPRIZĂ!

Agricultura iese la drumul mare 🙂

USAMV BUCUREȘTI are întotodeauna individualitate și stil la ieșirile în public
De data asta, USAMV București m-a invitat la târg. La primul târg al anului, cel de turism, unde USAMV București este prezentă cu o ofertă pe AGROTURISM. Dar și cu cea EDUCAȚIONALĂ. La care trebuie să adăugăm, ca un corolar, MOARA DOMNEASCĂ, stațiunile de la PIETROASA și ISTRIȚA.

Standul lor a fost unul dintre cele mai încăpătoare (și ca spațiu, dar mai ales ca densitate de informație pe unitate de suprafață). Fiecare metru pătrat era impregnat cu personalitatea lăcașului de învățământ, dar mai cu seamă cu oferte. Semăna cu o invitație la a fi student 🙂 .

Toate aveau rolul de a simula, convingător, o zi de studenție în care beneficiezi de bunăstarea/calitatea de a fi deja înrolat în formula miraculoasă a universității.

Dovedindu-se creativă nu numai în agricultură, ci și în orice alt domeniu de activitate, USAMV București a participat, cu un profil interesant, în perioada 22-25 februarie la Târgul de turism al României, organizat în cadrul/și de către Romexpo. Cu ocazia acestui eveniment, Universitatea a prezentat principalele evenimente care se vor organiza pe parcursul anului 2018 în cadrul USAMV, oferta educațională și proiectele studenților realizate la diverse discipline din cadrul Facultății de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală.

O AVANTPREMIERĂ LA EVENIMENTELE ORGANIZATE
Altfel spus, standul a fost o AVANTPREMIERĂ la evenimentele pe care Agronomia (cum este numită ea generic!) le va organiza.

În același timp, un CALENDAR pe viu, explicit, al acestor evenimente, plin de informații despre TIMING-ul lor.

Un ORAR ilustrat – și pus în operă cu ajutorul celor de la stand, care sunt/au fost – în mare majoritate – tot studenți.

Este adevărat că a fost locul cel mai plin de forfotă din tot târgul, mai ales din pavilionul B1 (cel din stânga, cum intri), cel nou construit și dat în folosință, de curând, la Romexpo.

În orele de vârf, la stand au fost, uneori – și câte zece-douăzeci de studenți. Și destui vizitatori, curioși și interesați să afle cât mai multe.

O INFLUORESCENȚĂ DEBORDANTĂ CARE ÎȚI IA OCHII
Au putut vizita atât pavilionul cât și standul elevii, cadrele didactice – și alte persoane interesate de activitatea USAMV. De altfel, ele pot vizita și Universitatea, înscriindu-se, în prealabil, la adresa de email: cabinet.prorectorat@usamv.ro . Ceea ce este o publicitate în plus, contribuind – în acest fel – la cunoașterea în teren a realităților instituției de învățământ.

Primul lucru care te izbește plăcut este varietatea și bogăția de flori de la stand. Sunt flori exotice, care nu par ușor de obținut și nici de îngrijit.

Vezi imediat și constați că ești lângă o facultate care se îngrijește de flori și, mai ales, are și știința cultivării lor.

MACHETE ȘI CONSTRUCȚII, TELEVIZOARE, PROIECȚII 🙂
Altă supriză este prezența mai multor machete (există o specializare și pe Construcții și Îmbunătățiri funciare), printre care se remarcă macheta sediului Facultății de Management, pe care am recunoscut-o imediat, datorită profilului deosebit de particular pe care îl are (și mai cu seamă datorită aspectului exterior).

Pe televizorul cu ecran mare rulau, lăfăindu-se, săli mari și luminoase de amfiteatru – și, îndeosebi, chipuri și siluete de studente atrăgătoare. De-ți venea pe loc, să dai admitereJ.

De altfel, Agronomia este un loc cât se poate de îmbietor, chiar și cum arată, fizic – vorbim cât se poate de serios – este un loc, pe lume, care știe a se face plăcut.

UN FEL DE GOOD LOOKING CU AMPRENTĂ PERSONALIZATĂ
Chiar și campusul are un good looking, e foarte primitor – iar partea de școală, la fel, are farmecul ei, fie că este în partea veche (vezi pitoreasca Catedră de Viticultură!) sau HORTINVEST, partea construită de curând, parcă nou-nouță și scoasă din cutie (din jobenul iepurașului).

Iar la stand nu pierdeai timpul: casete video, cărți și chiar studenți se arătau gata să te informeze, oricând, asupra paletei largi, cu cele șapte instituții distincte de învățământ.

Toate acestea au fos de natură că completeze, convingător, calitatea ofertelor primordiale: cele educaționale.

 

Echipa RABBIT MEDIA

Filed in: Producatori, Vinuri Tags: ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.