Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc
apa aquatique, bere albacher, apa minerala borsec
AQUATIQUE: ATÂT DE PURĂ ÎNCÂT E PENTRU BEBELUȘI! Se poate spune, prntr-o butadă, că, dacă bebelușii ar putea vorbi, ei ar cere, neîndoios, apă AQUATIQUE. dE CE? pENTRU CĂ O APĂ PURĂ, OLIGOMINERALĂ, atât de bună, încât le este indicată/dedicată chiar și lor. ALBACHER, LA RECE Despre bere se spune ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
Diageo, care este numarul 1 global pe piaţa de băuturi alcoolice premium, a realizat o tranzactie prin care si-a cedat 19 branduri din fondul său de comert firmei americane Sazerac, contra 550 de milioane de dolari. Obiectul vizat sunt brandurile Diageo, respectiv: Seagram’s VO, Seagram’s 83, Seagram’s Five Star, Myers’s, ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
berea, apa minerală. mare preț
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
AVINCIS
Evenimentul “Degusta Italia” de pe 20 noiembrie (azi), organizat de către Agenția Italiană de Comerț Exterior sub patronajul Ambasadei Italiei în cadrul programului celei de-a Treia Săptămâni a Bucătăriei Italiene în Lume, vrea sa promoveze în tara noastra produsele italienești de calitate superioara din categoria food&wine. F.A.P.I., Frantoi Artigiani e ...
Read More
MALTA TRAVEL
VINVEST, impreuna cu Asociația de Cultură și Promovarea Vinului VINVEST, va organiza in ziua de marți, pe data de 4 decembrie 2018, la ora 11.00, o conferința de presă ce pregateste evenimentul „Vintest 2018- VIN LA EXPO! Iubesc vinul românesc”. Salonul este dedicat promovării soiurilor românești de vin, cu ocazia Centenarului Marii ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti expodrink.ro

Un studiu recent arată că românii nu știu ce cumpără!

Vorbim despre carne. Da, propriu-zis, in tara noastra, nu exista un brand pe aceasta felie. Acuma o sa-mi spuneti ca abarez si ca sunt nebun, pai cum sa nu existe un brand? Pai, da, aveti dreptate: exista un brand, numai ca romanii nu se sinchisesc sa le retina. De fapt, un studiu recent de firma de cercetare Strategis pentru progresiv.ro a aratat ca nici nu le pasa de brand, ci doar de alte lucruri ca: este congelata/necongelata?

Astfel, mai mult de 90% din populația din zona urbana consuma carne în ultimele 3 luni. Acuma, nu asta e rau, dar fiti atenti unde e buba: 45% dintre consumatori n au idee de marca de pui pe care o cumpara, lucrurile inrautatindu-se chiar la capitolul porc sau vită.

Deci, nu ne lipsim deloc de carne, pentru ca 92% dintre locuitorii României din mediul urban au recunoscut că au mancat mai multe feluri de carne în ultimele 3 luni. Carnea de pui are premiul de pe locul intai, pentru ca 9 din 10 respondenți au spus ca o consuma obligatoriu. Locul doi este luat de carnea de porc, consumată în aceeasi perioada de 3 sferturi dintre români si, in sfrasit, terminam cu peștele, parte care este cumparata de 63% dintre respondenți.

Daca vorbim despre cat de des este consumata, carnea de pui isi pastreaza acelasi loc si consumata de cel putin 3 ori pe saptamana, pe cand carnea de porc este mancata numai de 2,2 ori pe săptămână. Sa nu uitam ca si peștele, și carnea de vită sunt la egalitate (ah!), respectiv de 1,5 ori pe săptămână. Vai de capul carnii de miel/oaie sau de rață/gâscă, de care abia se ating romanii, in medie fiind de 0,8 ori săptămânal tot pe ultimele 3 luni.

La capitolul tip de carne congelata sau nu, 93% dintre respondenti recunosc ca iau carnea de pui necongelată si restul de 17% care o iau, desigur, necongelata. Desi, la peste stam ceva mai bine, cu 1 sfert dintre acestia declarand ca au luat pește congelat în ultimele trei luni.

Ca o mica concluzie, spunem ca in jur de 50% dintre consumatorii de carne de pui nu stiu de brand-ul pe care il cumpără, iar 1 din 5 români folosesc sursele proprii. Exista, insa, ca sa nu mintim, un brand mai cunoscut: Agricola – alte marci fiind doar o alegere spotana 15%, iar dupa: Coco Rico (9%) și Fragedo (8%).

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Analiză Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.