Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc
vinuri, 1000 de chipuri, zona fintesti, dealumare
Procesul de vinificatie este dedicat revelarii personalitatii varietale a fiecarui soi, in conditiile oferite de zona Fintesti din DealuMare. Vinurile albe sunt obtinute prin fermentarea la rece a musturilor, limpezite in prealabil prin decantare gravitationala, tocmai pentru a retine prospetimea si aromele caracteristice soiului. Toate aceste procese sunt efectuate in ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
Una dintre cele mai cunoscute firme din lume, Coca-Cola Hellenic Bottling Company a incheiat un contract strategic de distribuție cu Purcari Wineries pentru 3 branduri din portofoliul producătorului de vinuri (sucursala din Moldova mai exact). Contractul a fost incheiat in asa fel incat sa-si aplice prevederile din prima zi a ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
berea, apa minerală. mare preț
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
AVINCIS
Evenimentul “Degusta Italia” de pe 20 noiembrie (azi), organizat de către Agenția Italiană de Comerț Exterior sub patronajul Ambasadei Italiei în cadrul programului celei de-a Treia Săptămâni a Bucătăriei Italiene în Lume, vrea sa promoveze în tara noastra produsele italienești de calitate superioara din categoria food&wine. F.A.P.I., Frantoi Artigiani e ...
Read More
MALTA TRAVEL
VINVEST, impreuna cu Asociația de Cultură și Promovarea Vinului VINVEST, va organiza in ziua de marți, pe data de 4 decembrie 2018, la ora 11.00, o conferința de presă ce pregateste evenimentul „Vintest 2018- VIN LA EXPO! Iubesc vinul românesc”. Salonul este dedicat promovării soiurilor românești de vin, cu ocazia Centenarului Marii ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti expodrink.ro

Ce se mai întâmplă în TURISMUL VITICOL?

In primul rand, ar trebui sa spunem despre turismul viticol ca este inca in dezvoltare la noi in tara si parca abia acuma incepe sa prinda radacini puternice. De la an la an, turismul viticol incepe din ce in ce mai mult sa fie o parte esentiala a turismul gastronomic si o baza pentru strategiile de marketing (de a atrage clientii) de catre cei care ofera cazare – ne atrage atentie Organizația Mondială a Turismului. De asemenea, aceasta a realizat în perioada 7-9 septembrie, în Georgia, cea dintai conferință internațională adresata exclusiv turismului viticol.

Noul eveniment a strans sub acelasi acoperis mai mult de 200 de participanți, dar si pe cei din domeniul politic, profesionisti în turism – toti venind din 50 de țări. Evenimentul este foarte important pentru turismul viticol, asta pentru ca le ofera vizitatorilor/participantilor o sansa de a interactiona unii cu altii si de a gasi metode pentru promovarea sus-mentionatei ramure din turism, de fapt, crearea unei legaturi mai stranse intre locurile cu experienta in turism viticol si locurile care au sansa de a se dezvolta spre acest tip de turism.

Turism viticol Sursa foto: wikipedia.org

Turism viticol                                                   Sursa foto: wikipedia.org

Turismul viticol este strâns legat de identitatea destinațiilor și cuprinde valori culturale, economice și istorice. Mai mult decât atât, constituie un motor major în diversificarea strategiilor, ajutând destinațiile să-și îmbogățească oferta turistică și să atragă publicuri diverse. Această conferință încearcă nu doar să sublinieze aceste lucruri, ci și să promoveze schimburile și să consolideze cooperarea între destinațiile cu potențial în acest domeniu”, a spus Secretarul General al UNWTO, Taleb Rifai. 

Wine Tourism Prototype” este o noutate in turismul viticol, el este un instrument proiectat de UNWTO care are rolul de cauta noi metode pentru recunoasterea relatiilor dintre crame si mediul din jurul lor, precum ne-a si aratat Yolanda Perdomo de la UNWTO,acest instrument metodologic, care poate fi adaptat și replicat în diferite regiuni, va ajuta destinațiile să fie promovate prin intermediul cadrului oenologic, lucru care va ajuta de asemenea la evidențierea altor aspecte precum cultura, istoria și tradiția unei destinații”.

Ramaneti aproape pentru si mai multe articole despre TURISM VITICOL, dar si din alte subdomenii ale TURISMULUI.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://turismhoreca.ro/horeca-ce-presupune-aprovizionarea-unui-restaurant/

http://turismhoreca.ro/intalniri-cu-touroperatorii-straini/

http://turismhoreca.ro/mai-multi-pasageri-din-romania-conexiunea-catre-scandinavia-este-foarte-populara/

http://turismhoreca.ro/berlin-istoria-unica-intalneste-modul-de-viata-modern/

http://turismhoreca.ro/pentru-nova-travel-tui-travel-center-este-un-frate-mai-mare/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Turism Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.