Borsec-Romaqua Group Borsec
google ads safety report
În 2024, Google a eliminat peste 5,1 miliarde de reclame înşelătoare și a blocat difuzarea sau a restricționat difuzarea de reclame pe mai mult de 1,3 miliarde de pagini. Google face public Google Ads Safety Report 2024, raportul său anual privind siguranța în publicitatea online, care evidențiază progresele realizate de ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Prolectus
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
Havana Club Romania
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
universitatea de științe agronomice și medicină veterinară din bucurești, usamv bucurești
USAMV BUCUREȘTI: Toamna horticolă universitară În campusul USAMV București, s-a deschis, oficial, TOAMNA. Da. Anotimpul. Adică, mai clar: s-a dat drumul la toamnă, nene. Asta a început firește, luni 3 octombrie, acum vreo două-trei săptămâni, o dată cu debutul anului universitar. Dar a început, în egală măsură, și TOAMNA HORTICOLĂ UNIVERSITARĂ, ...
Read More

CNIPMMR adoptă o nouă identitate vizuală

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) își lansează noua identitate vizuală. În urma unui proces de rebranding, Consiliul prezintă o nouă siglă și un nou brand, IMM România.

Noul nume, IMM România, este parte integrantă a identității vizuale a organizației și are scopul de a comunica simplu și direct misiunea Consiliului: sprijinirea întreprinderilor mici și mijlocii. Noua siglă reflectă caracterul național al CNIPMMR, recunoașterea pe care o are în rândul IMM-urilor și extinderea sa la nivelul întregii țări. De asemenea, cu această ocazie se lansează și pagina immromania.eu, care oferă, într-un design modern și simplificat, informații despre serviciile, proiectele și evenimentele CNIPMMR, precum și instrumente și resurse pentru membri și parteneri.

Înființat în 1992, Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii a fost creat ca organizație patronală dedicată sprijinirii antreprenorilor mici și mijlocii – cei care au contribuit semnificativ la relansarea inițiativei private și la reconstruirea economiei. De-a lungul anilor, Consiliul și-a extins activitatea în toate regiunile țării, acoperind astăzi cele opt regiuni de dezvoltare ale României. În prezent, structura CNIPMMR include 8 federații teritoriale regionale, 19 federații și patronate sectoriale, și un total de 104 organizații patronale, ale tinerilor întreprinzători și femeilor de afaceri. Consiliul adună împreună peste 60.000 de membri, iar brandul IMM România, parte din noua identitatea vizuală, își dorește să reflecte această comunitate, a căror interese comune primesc sprijin și sunt coordonate.

Consiliul este un partener esențial în discuțiile cu partenerii de dialog social, dar mai ales cu decidenții din autoritățile publice, atât la local, cât și central, la toate nivelurile de decizie. Unul dintre cele mai importante roluri ale CNIPMMR este promovarea inițiativelor și reformelor legislative care să susțină sectorul IMM-urilor și antreprenoriatul din România. Organizația activează prin opt grupuri de lucru tematice aliniate la agenda economică, cu rezultate semnificative. Numeroase inițiative promovate de CNIPMMR au devenit legi, precun Legea și Testul IMM, Legea debirocratizării, Legea prevenirii și Legea incubatoarelor de afaceri.

CNIPMMR acordă asistență și consultanță IMM-urilor pe domenii diverse, inclusiv accesarea programelor de finanțare europeană. O inițiativă devenită deja tradiție este „Carta Albă a IMM-urilor din România”; analiza reprezentativă a domeniului IMM-urilor pe care Consiliul o realizează anual a ajuns să numere 22 de ediții.

„Începând de astăzi, Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România are o imagine nouă. Consiliul rămâne același, ca nume, organizație, spirit și putere de muncă. Adăugăm însă o imagine modernă, adaptată vremurilor noastre, o imagine care să arate și mai clar forța și importanța acestei organizații. Noua identitate vizuală subliniază prezența Consiliului la nivel național, în cele 8 regiuni de dezvoltare a României, și ne aduce în rând cu organizațiile similare la nivel european. Am crescut și ne-am modernizat în gândire în timpul celor peste 30 de ani de existență, iar acum este timpul pentru o față nouă. E timpul pentru IMM România”, a declarat Florin Jianu, Presedinte CNIPMMR 2016-2024.

Filed in: Comunicat de presa Tags: , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2025 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.