Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc
Foarte usor! Conteaza, in primul rand, daca doriti sa cumparati un vin PENTRU consum sau PENTRU delectare! Sa stiti ca e o mare diferenta, atat de pret, cat si de calitate (logic). Apoi, depinde si IN CE MOMEMENT dorim sa-l deschidem, precum şi de CU CINE esti la masa. „Producătorii ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
Diageo, care este numarul 1 global pe piaţa de băuturi alcoolice premium, a realizat o tranzactie prin care si-a cedat 19 branduri din fondul său de comert firmei americane Sazerac, contra 550 de milioane de dolari. Obiectul vizat sunt brandurile Diageo, respectiv: Seagram’s VO, Seagram’s 83, Seagram’s Five Star, Myers’s, ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
berea, apa minerală. mare preț
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
AVINCIS
Evenimentul “Degusta Italia” de pe 20 noiembrie (azi), organizat de către Agenția Italiană de Comerț Exterior sub patronajul Ambasadei Italiei în cadrul programului celei de-a Treia Săptămâni a Bucătăriei Italiene în Lume, vrea sa promoveze în tara noastra produsele italienești de calitate superioara din categoria food&wine. F.A.P.I., Frantoi Artigiani e ...
Read More
MALTA TRAVEL
VINVEST, impreuna cu Asociația de Cultură și Promovarea Vinului VINVEST, va organiza in ziua de marți, pe data de 4 decembrie 2018, la ora 11.00, o conferința de presă ce pregateste evenimentul „Vintest 2018- VIN LA EXPO! Iubesc vinul românesc”. Salonul este dedicat promovării soiurilor românești de vin, cu ocazia Centenarului Marii ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti expodrink.ro

CONSUMUL DE DISTILATE

Datele despre consumul de distilate în România nu se găsesc pe toate drumurile. Iată de ce, după ce în numerele anterioare, am recurs la datele disponibile pe VRĂJITORUL.EU, date remise publicității de către societatea de avocați URBAN ȘI ASOCIAȚII, în acest rând, apelăm la cifrele provenind de la un vechi partener al nostru (și colaborator), am numit: INS/Institutul Național de Statistică al României, folosind date de la guvernul în exercițiu.

Ele au cu atât mai multă credibilitate cu cât sunt date oficiale.

În 2015/2016, deci cu doi an în urmă (datele de anul trecut vor fi date publicității mai târziu), au fost vehiculate următoarele cifre privind consumul de distilate.

Consumul de băuturi alcoolice distilate (băuturi spirtoase) este în curs de apreciere: putem stabili asta ca o concluzie/un corolar. 

ÎN CREȘTERE, CIFRELE ANUALE

Resursele de băuturi alcoolice distilate au fost mai mari faţă de anul precedent, cu 57,1 mii hl alcool 100%. Producţia de băuturi alcoolice distilate a fost constituită, în cea mai mare parte din lichioruri, alcool etilic de fermentaţie alimentar şi alte băuturi alcoolice distilate (Grafic 4). 72,9 11,4 15,7 74,6 10,8 14,6 0.0 10.0 20.0 30.0 40.0 50.0 60.0 70.0 80.0 90.0 100.0 % 2014 2015 Grafic 4. Structura producţiei de băuturi alcoolice distilate în anul 2015, comparativ cu anul 2014 Rachiuri naturale şi coniac Whisky, gin, rom, vodcă Lichioruri şi alte băuturi alcoolice distilate Resursele totale de băuturi alcoolice distilate din grupa “Lichioruri, alcool etilic de fermentaţie alimentar şi alte băuturi alcoolice distilate” au fost mai mari cu 34,0 mii hl alcool 100%, comparativ cu anul precedent. Disponibilul pentru consumul uman a reprezentat 54,3% din resursele totale.

(Sursă : Date oficiale publicate – cum am amintit – de către INS, Institutul Național de Statistică).

Am pornit de la datele oficiale publicate de INS și pentru alte două motive. În primul rând, pentru că ele pot fi, cu greu, contestate. În al doilea rând, pentru că ele reprezintă un punct de vedere asumat de statul român. Nu în ultimul rând, pentru că ele fac parte din graficele guvernamentale/date publicității.

Grafic 4. Structura producţiei de băuturi alcoolice distilate în anul 2015, comparativ cu anul 2014 Rachiuri naturale şi coniac, whisky, gin, rom, vodcă, lichioruri – şi alte băuturi alcoolice distilate.

Pe viitor, este de așteptat ca să se continue și 2017 trendul crescător al cifrelor, la fel ca și în anii precedenți.

Echipa de ANALIZE RABBIT MEDIA

Whisky MADE IN JAPAN

Producătorii japonezi se plâng, în gura mare, că au prea mult de lucru. Pe șleau, nu pot face față cererii. „Nu mai putem face față cererii”, au susținut, la Whisky Lounge reprezentanții firmei de distribuție Morrison. Chiar dacă sună cam sonor/a reclamă, trendul de consum al whisky-urilor japoneze îndreptățește, oarecum, exclamația.. Compania este deținută de un producător japonez numit Suntory. Mărcile cele  mai cunoscute sunt Hakushu(foto) și Yamazaki .

Unde mai pui, acum, că a început să scoată capul și whisky-ul indian. Am văzut câteva mărci respectabile, cun un design (pe albastru, al etichetei) foarte personal. Unul dintre specialiștii care lucrează  cu/ pentru japonezi, prezent la eveniment, Mike Keillerchief executive, a făcut unele declarații:

„Compania continuă să-și concentreze atenția asupra dezvoltării propriilor branduri, iar investițiile din ultimii ani, făcute la Bowmoreși Auchentoshan, încep să-și arate roadele. A existat o creștere clară a performanței brandurilor din 2009 încoace, în ciuda condițiilor economice dificile”.

Anul trecut, Suntory a semnat un contract prin care a preluat producția și îmbutelierea unei mărci care a atins o reală notorietate mondială: Drambuie.

Filed in: Industria alimentara, Producatori Tags: , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2018 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.