Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest
malta, capitala europeana
Ce  poate fi mai maltez decât La Valletta? Capitala, adică? La Valletta, de acord, poate fi considerată una dintre cele mai mici capitale ale Europei, da, dar a fost numită, pe drept cuvânt, Capitală Culturală a Europei,începând cu anul 2018. Aș spune, mai degrabă, e o Capitală ISTORICĂ. Totuși, există, ...
Citește mai mult
corteva Prolectus FGCR
Tonnellerie Margo va participa la VINVEST 2019! Compania a fost infiintata in 2002 şi are in proprietate 10 hectare în localitatea Şicula, unde este sediul social, precum şi un punct de lucru în localitatea Beliu, cu un teren mai mic de 2,5 hectare, dar si numeroase hale de lucru cu mai ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
berea, apa minerală. mare preț
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
AVINCIS
malta, capitala europeana
Ce  poate fi mai maltez decât La Valletta? Capitala, adică? La Valletta, de acord, poate fi considerată una dintre cele mai mici capitale ale Europei, da, dar a fost numită, pe drept cuvânt, Capitală Culturală a Europei,începând cu anul 2018. Aș spune, mai degrabă, e o Capitală ISTORICĂ. Totuși, există, ...
Read More
MALTA TRAVEL
REVINO 2019, PRIMELE IMPRESII RETROSPECTIVE, LA CALD   La cald, REVINO ediția 2019, 11-13 mai, a fost în nota obișnuită. Parcă nu foarte mare lucru s-a fost schimbat, în comparație cu celelalte ediții, edițiile anterioare. Cele care mi-au furat ochiul au fost, totuși, CRAMA RASOVA, cu ale ei duble TORTUGA ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti expodrink.ro

IUBESC VINUL. SUNT ROMÂN :)

NELU BĂLAŞA

Preşedintele Consiliului Local al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Călăraşi

 

IUBESC VINUL. SUNT ROMÂN 🙂

Nelu Bălaşa este, de câțiva ani, membru în Ordinul CAVALERILOR VINULUI.

Dar, mai întâi, este un conviv. Adicătelea, un mesean de bună calitate, asta vor aceste vorbe a zice. De asemenea, este licențiat în ştiinţe economice –  la ASE Bucureşti , Preşedintele Consiliului Local  al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Călăraşi,  are un master în managementul proiectelor la SNSPA Bucureşti, master ASE Bucureşti management, master UASMV  Bucureşti inginerie economică şi marketing, profesionist în lobby Academia de Advocacy Timişoara.

Da! Iubesc vinul,sunt român, patriot,iubesc comunitatea şi oamenii care au caracter, cu predilecţie femeile şi militezJ pentru interesele legitime ale oamenilor liberi,  ale intreprinzătorilor particulari.

Îmi plac oameni practici și relaxati, înconjuraţi de artă şi civilizaţie – şi viaţa în care experienţele minunate să îţi fie la îndemână.

DESPRE CLIMM, CONSILIUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ȘI MIJLOCII

CLIMM?…ok ,CLIMM…mă fascinează mai mult emoţia decât interesul (sau mă excită mai mult, ca să zic aşa). Este răspunsul meu la întrebarea: ce este mai important spiritul sau materia,întrebare pe care oamenii şi-o pun de mii de ani şi pentru care există o varietate de răspunsuri. Cred că şi tu ai un răspuns al tău . Nu-i aşa?

În  acelaşi timp, nu sunt pentru evitarea a nimic în viață – nici măcar a materialismului. Viața trebuie transformată. Viața este o mare binecuvântare, o șansă de a evolua, o provocare constantă de a deveni conștient, atent, ancorat în realitatea lumii pe care o trăieşti.

 numeri experiențe în loc de bancnote: De Neprețuit! …sună un slogan comercial cu mare încărcătură filosofică,de actualitate. Fericită exprimare. Am trăit,  am trecut prin situatii grele – sau, mai bine, zis groaznice – de viaţă, ca să pot gusta adevărul acestei exprimări.

Şi să (îmi, dar și vă:)) răspund/spun:

CLIMM Consiliul Local al Întreprinderilor Călăraşi este singura organizaţie reprezentativă de IMM-uri care face parte din CNIPMMR.

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) a fost înfiinţat în anul 1992 şi este o confederaţie patronală română, cu personalitate juridică, independentă, non-profit, neguvernamentală şi apolitică, reprezentativă la nivel naţional, de utilitate publică. CNIPMMR asigură reprezentarea unitară a intereselor IMM-urilor şi a mişcării patronale a IMM-urilor la nivel naţional şi internaţional.

Misiunea noastră:

”CNIPMMR se focalizează asupra dezvoltării unui mediu de afaceri funcţional, asupra promovării, apărării şi reprezentării intereselor întreprinzătorilor şi întreprinderilor private în raporturile acestora cu organele puterii şi cu administraţia de stat, precum şi în relaţiile cu alte organisme din ţară şi din străinătate. CNIPMMR se axează de asemenea pe furnizarea anumitor categorii de informaţii, cunoştinţe şi servicii IMM-urilor, în vederea creşterii potenţialului şi competitivităţii acestora.”                                                                 

 Viziunea:

  • CNIPMMR va acţiona în vederea menţinerii şi dezvoltării unei viabile structuri teritoriale şi sectoriale, capabile să protejeze şi să promoveze interesele IMM-urilor pe plan local, regional şi naţional, cultivând relaţiile cu principalii stakeholderi.
  • CNIPMMR va continua dialogul constructiv şi colaborarea cu autorităţile publice din România şi Uniunea Europeană, partidele politice, sindicatele, societatea civilă, agenţii economici şi structurile universitare, în vederea recunoaşterii de către întreaga societate a rolului central pe care-l joacă întreprinzătorii în societatea modernă, a implicării lor în dezvoltarea sectorului de IMM-uri şi construirii unui mediu favorizant afacerilor, valorificând oportunităţile pe care le oferă economia bazată pe cunoştinţe.
  • CNIPMMR va acţiona pentru dezvoltarea unei puternice clase de mijloc în România, a cărei componentă principală o reprezintă întreprinzătorii, clasa care reprezintă fundamentul stabilităţii economice şi sociale din ţară.

Obiective fundamentale ale CNIPMMR

  • Creşterea numărului de IMM-uri la 1000 de locuitori de la 21,9, la 42,2 (media UE),
  • Creşterea numărului de locuri de muncă furnizate de sectorul de IMM-uri în medie cu 8 – 10% anual;
  • Creşterea aportului IMM-urilor la valoarea adăugată brută în medie cu 10 – 12% anual;
  • Realizarea unui mediu de afaceri predictibil şi favorizant pentru IMM-uri;
  • Dezvoltarea clasei de mijloc din România, promovarea rolului şi importanţei acesteia pentru dezvoltarea economică şi socială a României;
  • Apărarea şi promovarea intereselor IMM-urilor la nivel local, sectorial, naţional şi internaţional, în special în Uniunea Europeană;
  • Creşterea capacităţii investiţionale a IMM-urilor şi relansarea procesului investiţional în România;
  • Dezvoltarea şi creşterea prestigiului CNIPMMR pe plan naţional şi internaţional, în condiţiile unor puternice structuri teritoriale şi sectoriale.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: business, Evenimente Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2635 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.