Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest
Timișoreana a încheiat un nou parteneriat cu Federația Română de Fotbal, devenind sponsor al Echipei Naționale de Fotbal a României. În acest fel, Timișoreana, cea mai iubită bere din România și berea românească cu cea mai îndelungată tradiție merge mai departe și continuă să-și întărească susținerea, arătând că îi pasă ...
Citește mai mult
corteva
Prolectus FGCR
Cum se intampla in tara noastra si nu numai, in ultima perioada a avut loc o creștere a interesului consumatorilor pentru produsele autohtone, adica cele realizate de producătorii locali. In pas cu aceasta noua miscare a pietei, Mega Image a decis sa urmeze si in acest an, pentru al șaselea ...
Read More
Havana Club Romania
berea, apa minerală. mare preț
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
AVINCIS
amo, liani, liani + ammos=love
AMO, LIANI Adică LIANI + AMMOS=LOVE! Ammouliani este dragoste la prima vedere. Pentru că n-ai cum să o urăști. Și chiar dacă ai putea-o urî, tot ar fi o disjuncție/di(c)hotomie imposibilă: iubire sau ură, o iubi-ură care, până la urmă, s-ar topi, cu totul, în iubire. Este o insulă bătrână, ...
Read More
MALTA TRAVEL
Timișoreana a încheiat un nou parteneriat cu Federația Română de Fotbal, devenind sponsor al Echipei Naționale de Fotbal a României. În acest fel, Timișoreana, cea mai iubită bere din România și berea românească cu cea mai îndelungată tradiție merge mai departe și continuă să-și întărească susținerea, arătând că îi pasă ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Romexpo – Targul de Turism al Romaniei 2016

Invitatie la Targul de Turism al Romaniei din perioada 25-28 Februarie 2016 la cea de-a 35-a editie.


TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI
Editia de Primavara

Prin organizarea unei noi editii a TTR, Romexpo isi propune sa creeze cadrul necesar dialogului de business, sa sprijine si sa promoveze mediul de afaceri din Romania, sustinand astfel companiile si politicile de dezvoltare ale acestora.

Ca si in anii precedenti, expozitia va prezenta cele mai noi tendinte din turism, fiind un eveniment adresat agentiilor de turism si touroperatorilor, unitatilor de cazare si de agrement, precum si prestatorilor de diverse servicii in turism sau autoritatilor de turism locale, nationale si internationale.

La editia 2016 vor exista lansari de pachete turistice si servicii inedite, informatii de ultima ora, totul intr-o atmosfera de business, propice comunicarii si networking-ului. Asadar, pentru anul 2016 Romexpo propune participantilor ca modalitate de promovare si dezvoltare a produselor si serviciilor Dumneavoastra, participarea in cadrul TTR. Pentru mai multe informatii despre acest eveniment intrati pe link-ul urmator: www.targuldeturism.ro.

Motive de a participa la editia 2016:

  • Participantii vor beneficia de oportunitatea unica de a pune in valoare pachetele turistice, serviciile si produsele pe care compania acestora le comercializeaza;
  • TTR se va desfasura in aceeasi perioada cu salonul Romanian Nautic Expo, Expo Sport si Agrement si Targul de Produse Traditionale;
  • Participantii vor intalni potentiali clienti si parteneri din domeniu, cu care vor avea ocazia sa incheie contracte;
  • Participantii vor fi la curent cu investitiile din domeniu, dar si cu ultimele tendinte din acest sector, atat din Romania, cat si la nivel european;
  • Pe durata targului/expozitiei vor fi organizate conferinte si seminarii, prezentari, demonstratii, concursuri si workshop-uri dedicate in special vizitatorilor specialisti;
  • Evenimentul va fi promovat prin spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, prin articole in presa scrisa generalista si de specialitate, prin campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn), cat si prin intermediul Ambasadelor romane in strainatate si a Camerelor de Comert si Industrie din Romania cu care avem deja incheiate acorduri de colaborare.

Inregistrare
Pentru a va alatura, timp de 4 zile, specialistilor din domeniu sunt invitati sa se inscrie la TTR. Formularele de inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului, www.targuldeturism.ro, iar pentru informatii suplimentare puteti contacta echipa de proiect, care va sta cu placere la dispozitie.

ttr_header

Filed in: Evenimente, Turism Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2019 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.