Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc
Vinul pelin a devenit foarte popular in ultima perioada in Romania sau, mai bine zis, a fost popularizat de producatori, unul dintre primii de acest si de succes este Domeniul Urlati din Podgoria Dealu Mare, cea mai mare podgorie din tara noastra. Pentru ca a devenit atat de iubit de ...
Citește mai mult
Prolectus FGCR
Una dintre cele mai cunoscute firme din lume, Coca-Cola Hellenic Bottling Company a incheiat un contract strategic de distribuție cu Purcari Wineries pentru 3 branduri din portofoliul producătorului de vinuri (sucursala din Moldova mai exact). Contractul a fost incheiat in asa fel incat sa-si aplice prevederile din prima zi a ...
Read More
Pernod Ricard, conviviality creators
berea, apa minerală. mare preț
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
AVINCIS
ti amo, ammou-liani, ti ammouliani
Ti ammouliani :) Io ti amo, Ammouliani! Dacă am fi italieni, așa aș spune/am spune. Cu temei. Fiindcă noi chiar iubim Ammouliani. Și, dacă te-ai îndrăgostit de un loc, dacă tu chiar iubești un loc de pe Pământ, acela chiar te va atrage- și încă o va face cu mare ...
Read More
MALTA TRAVEL
VINVEST, impreuna cu Asociația de Cultură și Promovarea Vinului VINVEST, va organiza in ziua de marți, pe data de 4 decembrie 2018, la ora 11.00, o conferința de presă ce pregateste evenimentul „Vintest 2018- VIN LA EXPO! Iubesc vinul românesc”. Salonul este dedicat promovării soiurilor românești de vin, cu ocazia Centenarului Marii ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti expodrink.ro

EXAMEN DE MARKETING…ALTFEL! LA INDAGRA 2018

LA STAND SE TRECE PROBA DE FOC 🙂
Confruntarea cea mai dură, se spune, nu-i așa? – că este cea cu viața reală, care e, uneori, buclucașă, diferită de ceea te învață profesorii ex-catedra, adică este…cam ca diferența între teorie și practică.

Și prima implicare practică poate fi considerată și cea de la stand. Bunăoară, chiar la un târg cum este INDAGRA, la care staff-ul profesoral de la USAMV (Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară) București.

Studentii de la Facultatea de Management se pregatesc deja pentru Examenul de marketing…altfel! la care învață să promoveze produsele românești!

AU PARTICIPAT 24 ECHIPE DE STUDENȚI
24 echipe de studenți au participat, din partea USAMV București, la final de  octombrie și început de noiembrie, la cel mai mare si important eveniment agricol din România, târgul INDAGRA, unde au ocazia de a-și promova, într-un mod cât mai inedit produsele alese la standul universității (pavilion C1- stand 10).

Examenul de marketing…altfel! este un exercitiu practic și neconvențional de susținere a inițiativelor și ideilor proprii de promovare pe piață a viitoarelor afaceri de succes din domeniul agribusiness ale studenților.

În luna decembrie, proiectele chiar se sustin public!

RIESLING SAU TĂMÂIOASĂ? O DILEMĂ ETERNĂ 🙂 DUMNEAVOASTRĂ CE PREFERAȚI?
Am fost în pavilionul C, unde a fost și domnul Florin Stănică, al standul sus-numit, din cadrul EXPODRINK.

Standul USAMVB  era amplasat între două standuri de sommelieri, un stand aparținând distileriilor, chiar în centrul pavilionului C2.

Alte asemeni stațiuni și/sau crame, asemeni celei de la PIETROASA VECHE, își purtau cu mândrie vinurile, tot acolo: de exemplu stațiunea de la Târgu-Bujor și crama de la Viișoara.

La ambele, ca și la Pietroasa/USAMVB, puteai degusta  din produsele vinarilor.

La USAMVB/PIETROASA VECHE, puteai bea din larga paletă de sortimente ce formează portofoliul lor.

Și, atunci, erai în mare dilemă, pentru că trebuia să alegi, de exemplu, între Riesling și Tămâioasă Românească.

Două soiuri foarte diferite, dar, altminteri, foarte bine realizate.

Trebuie să spunem că unii dintre studenți au fost îmbrăcați la protocol-zero:adică în costume populare, ca la mama (tata?) acasă.

Adicătelea cu ițari, cu opinci, fetele cu iie, fotă și marame, catrințe…în totului-tot, ca la o paradă națională. Așa, ca de CENTENAR! 🙂

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Filed in: Producatori Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

Submit Comment

OXYGEN
© 2019 topwines.ro. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.
Webdesign by Mihail Galatanu.